Logo Younit

YOUNIT? YOUNIT!

Het is onze missie om in de eventsector een brug te slaan tussen talenten en kansen. Dat doen we door een Chain te creëren waarin iedereen zich gewaardeerd voelt en elkaar ondersteunt. We zijn oprecht betrokken en werken samen met onze partners en onze comyounity van Youniters aan een positieve impact op de maatschappij.
 
Bij Younit geloven we een voor een in het bouwen van een sterke community en het creëren van buitengewone ervaringen. Onze visie is om de norm te verleggen in de eventsector door een verbindende Chain te creëren tussen onze werkkrachten en partners, waarbij elke schakel op z’n plek valt. Door gespecialiseerde talenten aan de juiste kansen te linken dragen we niet alleen bij aan hun ontwikkeling, maar ook aan die van de eventsector. 
Een sfeerbeeld van de werknemers van Younit op een personeelsfeest
Een sfeerbeeld van de werksfeer van Younit op het evenement van VOKA
Kelners van Younit op een evenement van VOKA Invitito 2024
Een hulpkelner van Younit op het evenement van VOKA Invitio
Kantoor van Younit in de Banneuxstraat 17, 3500 Hasselt
Join het kantoorteam
van Younit!

Werken bij Younit is deel uitmaken van een dynamisch team met een frisse kijk op en veel ervaring in de eventsector. Wij verdienen het vertrouwen van onze partners omdat we een uitstekende service bieden en onze Youniters zijn supergraag bij ons omdat we goed voor ze zorgen. Dit gaat natuurlijk niet vanzelf en hiervoor is een sterk kantoorteam nodig. 

Momenteel hebben we één openstaande vacature! Die vind je hieronder.

Verder is ons team compleet, maar stuur ons gerust een open sollicitatie als jij gelooft dat je dé ideale persoon bent om ons team te versterken, als je iemand bent die de normen en waarden van Younit uitstraalt en als je samen met ons wilt groeien.

Vul onderstaand formulier in, voeg je cv toe, vertel ons in jouw motivatiebrief welke functie je binnen Younit wilt aangaan en leg uit waarom net jij daarvoor de geschikte persoon bent. Misschien kun je ons overtuigen en nodigen we je snel uit op gesprek.

Scroll verder naar beneden en maak vast kennis met jouw mogelijke toekomstige collega’s. Heads up: we hebben allemaal een hoek af!

OPEN VACATURE
Office & Sales Admin Support

Word jij de nieuwe You in Younit?

Hey you! 🫵

✅ Ben je dol op structuur en cijfers?
✅ Noemen ze jou een administratief wonder?
✅ Werk je graag in een klein, enthousiast en levendig team?

Dan ben jij misschien de perfecte aanvulling op ons team bij Younit!


Wie zijn wij?

Younit is een dynamisch en enthousiast team met een frisse kijk op de evenementensector. Onze missie? Mensen en bedrijven verbinden, ondersteund door een ijzersterke administratie.

We zijn gebouwd op twee kernwaarden: kwaliteit en community. Inmiddels telt onze Younit-framily 1.500 actieve uitzendkrachten, en we geloven in de kracht van samen groeien. “Work hard, play hard” is ons motto: we verwachten kwaliteit, maar geven er ook veel voor terug.


Wat ga je doen?

Als Backoffice & Admin Sales Support ben jij de administratieve spil van ons team. Jouw takenpakket omvat:

➡️ Algemene administratieve taken om alles vlot te laten verlopen
➡️ Ondersteuning van de Office en Sales Managers
➡️ Loonverwerking van onze uitzendkrachten


Wie zoeken we?

Jij bent een enthousiaste en gestructureerde teamplayer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Verder:

✅ Beheers je uitstekend Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk
✅ Heb je kennis van loon- en personeelsadministratie
✅ Kun je proactief en zelfstandig werken, maar ook goed samenwerken
✅ Ben je dol op administratieve taken en werk je nauwkeurig
✅ Kan je vlot overweg met Google Workspace (Spreadsheets, Docs, etc.)
✅ Werk je gestructureerd en efficiënt
✅ Ervaring in de uitzendsector is een pluspunt
✅ Je zoekt een parttime job (20-24u, verdeeld over 5 dagen per week)


Wat krijg je ervoor terug?

Bij Younit krijg je méér dan gewoon een job:

✨ De kans om mee te groeien in een jong en ondernemend bedrijf
✨ Een werkplek waar de mens centraal staat
✨ Een uitdagende en leerrijke job
✨ Een hechte community (framily!)
✨ Marktconform loon + extralegale voordelen
✨ Tal van extra’s: teamuitjes, een groot netwerk, toegang tot exclusieve events

💡 Klinkt dit als jouw ideale job? Laat van je horen!

📩  Stuur je cv en een korte motivatiebrief naar johanna@younit.be en wie weet maak jij binnenkort deel uit van onze Chain! 🥳

Tot snel! 🚀

Het kantoorteam van Younit

Björn
Bouwmans

CEO &
Founder

Johanna
Dewit

HR &
FInance Manager

Lize
Put

Operations
Manager

Stijn
Molemans

Lead Staff
PlannING

Jan
Loomans

Senior
Project Manager

Alexander Meyssen, Staff Planner bij Younit

Alexander
Meyssen

Staff
Planner

Amber
Eysermans

comyounity
event planner

Brian
de Jong

Marketeer

Emily
Gijsbrechts

All-round
Support

Jarno Schreurs, terreinverantwoordelijke bij Younit

Jarno
Scheurs

Terrein-
verantwoordelijke

Renee Ruysen, terreinverantwoordelijke bij Younit

Renee
Ruysen

Terrein-
verantwoordelijke

Maar natuurlijk
is er geen Younit zonder Youniters!

Bij Younit zijn we één grote framily en werken we als een geöliede machine. Hierbij hoort de juiste teamspirit, want kunnen samenwerken is bij ons veel belangrijker dan ervaring en daarmee overwinnen we alle obstakels. Laat je dus niet afschrikken als je nog geen werkervaring hebt, want we laten je niet aan je lot over – beloofd! Team kantoor en alle Youniters in onze Chain staan altijd voor elkaar klaar en we delen onze kennis met elkaar zodat we als team blijven groeien.

We gaan door het vuur voor onze Youniters en partners, want Younit gaat voor universele kwaliteit. Kwaliteit die het verschil maakt in de dynamische wereld van evenementen. Ons hoofddoel is én blijft om de eventsector tot in de puntjes te bedienen met uitstekende service en een brede glimlach, dat is bij ons een garantie. Onze Youniters zijn veelzijdig, gemotiveerd en klaar om elk evenement naar een hoger niveau te tillen!